65e dag: Dinsdag 01-04 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hieke Veenker - WaarBenJij.nu 65e dag: Dinsdag 01-04 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hieke Veenker - WaarBenJij.nu

65e dag: Dinsdag 01-04

Door: Hieke

Blijf op de hoogte en volg Hieke

08 April 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

1 april, kikker in je bil! (hihi, daar doen ze hier dus niet aan... Zijn er nog leuke geintjes geweest?)
Ook vanmorgen heeft James me wakker gemaakt, dit keer om te vragen of ik nog in de badkamer moest. Die wordt namelijk vandaag gerestaureerd. Ik wist dit gisteravond al en heb toen nog even goed gedoucht. Ik ben dus vanmorgen gewoon weer wat gaan mailen en heb me klaar gemaakt om weer naar New York te gaan. Eerst heb ik nog een tijdje met Pierre gepraat over zijn baan en over studeren enzovoort. En toen op naar de bus en naar New York. Ik stond op de bus te wachten en heb in die tijd nog even Debbie gebeld. Dat was echt fijn om haar nog even te horen :D.
Heb in de bus nog even lekker kunnen doorslapen. Ik moest ook naar Times square terug om een cadeau terug te brengen dat niet werkte. Vandaag heb ik eerst in het station zelf wat winkeltjes bezocht en daarna ben ik nog een keer naar times square gegaan. Daar heb ik een gesprek gehad met de bekende komedie show verkopers en met een daklozen organisatie, waar ik mooi mijn pennies kon lozen. Dat scheelde weer munten waar ik nooit wat mee kan ;).
Na times square ben ik doorgelopen naar 42nd street naar de bibliotheek. Ze hebben een hele oude bibliotheek met allemaal zeer oude boeken. Voordat je binnen bent moet je eerst door de bewaking heen die nog strenger is bijna dan bij het vliegveld. Ik heb binnen in allemaal oude boeken kunnen kijken, het was echt heel erg interessant! Daarna ben ik doorgelopen en nog wat gaan winkelen (of in winkels kijken) op 5th avenue. Daar ben ik ook nog de HM ingegaan, die toch echt bijna hetzelfde is als in Nederland en even later ben ik weer teruggelopen naar de bus en heb ik nog op de terugweg een heerlijke fruitshake meegenomen. Ik was echt helemaal kapot en ook op de terugweg heb ik geslapen in de bus. Er waren nog wat gasten die aandacht wilden en die heb ik gewoon genegeerd. Het was wel superkoud in de bus, want de airco stond aan en daar kan ik niet goed tegen. Ik kwam dus helemaal beroerd de bus uit. Boven in de flat was er nog iets geks gebeurd. Al heeft een ongeluk gehad met de huurauto van James. Hij is verder helemaal ok, maar het is toch even schrikken. Ik heb mijn laptop aangezet en ben met Cas gaan bellen. Na een tijdje viel ineens de stroom uit. Dat scheen met de renovatie van de elektriciteit etc. te maken hebben en ik kon dus niet meer achter mijn laptop (had niet eens door dat de stroom al sinds ik binnenkwam niet werkte :S).
Pierre en James gingen naar Londen en ik heb dus nog even afscheid van ze genomen voordat ze echt vertokken. Ik was dus alleen met Al en een aantal zullen weten wat dat betekend ;). De legerjongen belde nog een keer om te kijken of ik toch niet iets wilde afspreken voor vanavond en neej, alweer niet ;). Ik heb nog even waarbenjij geschreven en ben lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hieke

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 37306

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Roadtrip Westkust USA

28 Januari 2008 - 04 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: