64e dag: Maandag 31-03 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hieke Veenker - WaarBenJij.nu 64e dag: Maandag 31-03 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hieke Veenker - WaarBenJij.nu

64e dag: Maandag 31-03

Door: Hieke

Blijf op de hoogte en volg Hieke

08 April 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.


Gelukkig werd ik vanmorgen niet te laat wakker gemaakt door James doordat hij me wat vergeten was te geven… Dus ik was vroeg op en heb een aantal mailtjes verstuurd. Ik heb van Cas en Mandy een mailtje gekregen waarin ik nog een keer moest kijken op mijn ticket, want ik vlieg al op donderdag. Ik zei de hele tijd tegen iedereen dat ik op vrijdag vloog en dan zaterdag aankwam, maar dat bleek dus niet waar te zijn. Ik moet donderdag al vliegen en ik ben er blij mee, dat is een dag eerder thuis :D. nadat ik dat allemaal had afgerond ben ik weer naar de bus gegaan en met de bus naar New York.
Vandaag ga ik naar links van het station en dus naar Times square. Ik heb heel erg genoten van al de winkels daar. Ook was de naakte cowboy aanwezig op times square en heb ik er even een foto van gemaakt. Verder ben ik naar de gigantische toys-r-us store gegaan. Ze hebben zelfs een reuzenrad in de winkel, ik blijf dat leuk vinden. Een nieuwe grote winkel op times square is de m&m store. Je gelooft het bijna niet maar er is een 3 verdiepingen winkel vol met m&m spullen en heel veel verschillende smaken en kleuren m&m’s. Er is een computer programma waar je in kan gaan staan, waarbij ze je color mood gaan opspeuren. Mijn mood was blauw :D. De omschrijving vind je terug op mijn geweldige foto :D.
Voordat ik weer op huis aanga, ben ik nog een heerlijk fruitshake gaan drinken bij jamba juice. Dat is echt een geweldige winkel met heerlijke fruitdranken! Ik ben nog een paar winkels ingegaan en ben daarna weer naar huis toegegaan. Eenmaal thuis heb ik een film gekeken met Al. Daarna ben ik lekker weer in bed gekropen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hieke

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 37292

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Roadtrip Westkust USA

28 Januari 2008 - 04 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: