63e dag: Zondag 30-03 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hieke Veenker - WaarBenJij.nu 63e dag: Zondag 30-03 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hieke Veenker - WaarBenJij.nu

63e dag: Zondag 30-03

Door: Hieke

Blijf op de hoogte en volg Hieke

08 April 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.


Vanmorgen weer vrij rustig opgestaan, heb namelijk eerst contact opgenomen met het thuisfront. De bus gaat vanaf het appartement om het uur. Ik kende nog precies hoe het allemaal ging en heb dus nergens problemen mee gehad. De busrit was lang, maar dan kom je ook in hartje New York aan, precies waar ik moet zijn.
Ik kon me nog herinneren dat als ik vanaf het station meteen naar rechts ging, dat daar al de goeie goedkope winkel zaten en dat heb ik dan ook gedaan. Eerst heb ik alleen op het station zelf gegeten bij een plek waar ik altijd ontbeet met Cas de laatste keer dat ik in New York was (Au bon pain). Echt sightseeing heb ik de energie niet voor en dat geeft ook niet aangezien ik het al een keer heb gezien en het liever met iemand samen allemaal bezoek (Mandy kom nu maar weer terug ;)). Ik heb allerlei winkeltjes bezocht en in en uit gegaan. Veel gekocht natuurlijk, ik vind wel een manier hoe ik het mee ga krijgen. Op een gegeven moment kwam ik bij de United States post office. Echt een prachtig gebouw en daar heb ik even van de zon genoten (het is hier vandaag 20 graden! Ik loop alsnog met een trui, jas en sjaal… maar toch… 20 graden is warm! :D). Ook ben ik nog Penn station ingegaan, waarop de beroemdste/grootste arena is gebouwd, namelijk Madison square garden (o.i.d.). Op de terugweg heb ik ergens een cola gehaald. Alleen ik proefde het water dat erdoorheen was gemengd zo erg, dat ik het al snel weer had weggegooid. Ik houd het nog steeds niet heel lang vol, dus ben na dit alles weer terug naar huis gegaan. In de bus ben ik zelfs in slaap gevallen, dus ik was vrij moe…
James die heeft inmiddels ook ander gezelschap in zijn appartement gekregen naast Al en mij. Pierre, zijn nieuwe vriend, was naar hem toegevlogen. Ze gaan namelijk dinsdag samen naar Londen voor een week. Ik heb dus even met Pierre kennisgemaakt en daarna hebben we gegeten. Alweer vis en alweer asperges. Voor wie het niet weet: dat lust ik niet ;). Ik voelde me wel erg stoer, want ik heb het wel gegeten. Jaja. Dat kennen jullie weer niet van mij. Meestal laat ik het dan gewoon zitten, maar had wel erg honger en hij had er wel erg zijn best op gedaan. Al was boos op Pierre, omdat hij Al niet snel genoeg had gewaarschuwd voor het eten en niet op een reactie had gewacht. Na het eten ben ik naar bed gegaan.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hieke

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 37283

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Roadtrip Westkust USA

28 Januari 2008 - 04 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: