48e dag: Zaterdag 15-03-08 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hieke Veenker - WaarBenJij.nu 48e dag: Zaterdag 15-03-08 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Hieke Veenker - WaarBenJij.nu

48e dag: Zaterdag 15-03-08

Door: Hieke

Blijf op de hoogte en volg Hieke

02 April 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.


Vandaag het dagje wel weer! Het begon allemaal met mijn bed uitkomen, wat nog steeds erg pijnlijk is. Daarna werd het verhaal vervolgd in de woonkamer waar ik heerlijk op de bank heb gezeten met een boek en met Mandy naast me al knutselend en freubelend en denkend voor de projectweek. Ik mocht me er af en toe tussendoor even in mengen…
Heerlijk rust in mijn hoofd en even een goed dagje energie opbouwen. Mandy is op een gegeven moment met Jeff naar de winkels in de stad gegaan om van alles en nog wat te halen voor de projectweek. Daarvoor was Jeff al wezen shoppen met mijn paps, want die gaat vandaag zijn lasagne voor ons maken. Daarvoor heeft hij lekker met mijn woordenboekje op schoot het recept in het Engels veranderd, voor de ingrediënten. Met Jeff is hij vervolgens de juiste (voor zover te krijgen) ingrediënten gaan halen en een ovenbak en zijn favo bier: Grolsch (al hebben ze geen beugels…). Mandy was dus weg met Jeff en toen was mijn vader lekker het eten aan het klaarmaken. ‘From scratch!’ zoals Jeff wel even een paar keer moest toevoegen. In de tussentijd lag ik lekker op de bank te slapen, Griffy van me wegslaan (ging op mijn buik) en boek aan het lezen. Ik voelde me best beroerd vandaag.
Het eten werd geserveerd en we zijn met zijn allen (Jeff, Paps, Mandy en ik) aan tafel gegaan. Het was een heerlijke lasagne, maar eten en ik zijn nog steeds geen goeie combo ;) heb dus weinig ervan gehad. Jeff en Mandy waren zeer tevreden over de lasagne kunst van mijn vader en Jeff gaat het zelfs bewaren en meenemen als lunch etc. Hij is er even enthousiast over als de edammer.
Na een toch wel heerlijke maaltijd heb ik mijn plekje op de bank, oftewel de hele bank, weer opgezocht. Mandy, ik en paps hebben dikkertje dap vertaald en mijn vader heeft hem ingezongen. Vet maf idee dat de kleuters zo meteen luisteren naar de stem van mijn vader… Na dit wel erg interessante dagje heb ik mijn bedje opgezocht en ben ik gaan slapen. Ow en heb Mandy succes gewenst met haar projectweek!


  • 02 April 2008 - 11:40

    Mandy:

    begin van de projectweek... was spannend!
    maar helemaal goed gegaan, wij zijn de bom :D

  • 02 April 2008 - 11:41

    Mandy:

    lasagna was heeerlijk jeej!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hieke

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 37270

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Roadtrip Westkust USA

28 Januari 2008 - 04 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: